PROMOTII    

-File EDC15: 50E
-File EDC16: 80E

-Tuning EDC15: 150E
-Tuning EDC16: 200E

* Garantam cea mai buna calitate si va asiguram de cea mai inspirata alegere !
                              

 

 

 

 

Remediere probleme sisteme IMMO / START ERROR, SBC, Adaptari CHEI noi, Montari ALARME, Reparatii CALACULATOARE DE INJECTIE, Resoftari/Resetari module AIRBAG, BORDURI, Solutii EGR/DPF/FAP OFF, Recalibrari TIMPI ACTIVI BUJII, Corectarea unei PORNIRI GREOAIE

 

 

Putem diagnostica la nivel de reprezentanta majoritatea marcilor producatoare. Daca nu va regasiti in lista de mai jos, contactati-ne, si vom incerca sa gasim o modalitate de solutionare pentru defectiunile autoturismului dumneavoastra.
Pentru programari, precum si pentru ale detalii folositi rubrica CONTACT.

 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


  VOLKSWAGEN
AUDI
SKODA
SEAT
MERCEDES
BMW
OPEL
PEUGEOT
CITROEN
RENAULT
DACIA
FORD
FIAT
ALFA
LANCIA

 

 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

DIAGNOZA AUTO PE SCURT

Masinile de ultima generatie, prin costructie au implementate module de comanda ("mini-calculatoare") care deservesc si gestioneaza fiecare subsistem in parte. Rolul lor este sa comande functionarea elementelor de executie ale masinii, in baza unui soft intern bine stabilit si delimitat de catre producator care foloseste ca date de intrare informatiile receptionate de la senzori.

   Practic aceste module de comanda denumite generic E.C.U. (Electronic Control Unit) se coporta atat ca un element de comanda cat si de legatura intre partile pasive si cele active ale masinii. Tocmai datorita acestei legaturi, in momentul in care in acest sistem apare o sincopa (reala sau nu), E.C.U. o detecteaza si defectul respectiv se materializeaza intr-un cod de eroare denumit generic D.T.C. (Diagnostic Trouble Code), mesaj pe care instrumentele de diagnosticare il citesc si ulterior il traduc intr-o descriere sumara a defectiunii, iar dumneavoastra il vedeti sub forma unui martor (bec) aprins in bord.

   Prin urmare, inainte sa ajungem la ciocanul si surubelnita clasica a destoinicului mecanic roman, care, corecti sa fim isi au si ele rostul lor, si pentru a nu primi un diagnostic eronat pus sau nu cu buna stiinta, recomandabil ar fi sa consultam o persoana care poate accesa informatiile detinute de susbsitemele masinii si, mai important, are cunostintele necesare sa le interpreteze.
   
    Ideal ar fi ca persoana in cauza sa aiba o pregatire solida in electronica, altfel riscati sa aveti surpriza sa primiti o gama larga de explicatii savante, de genul ca le "simte la mana", "stie din experienta", sau "asa se face"; sincer ma indoiesc, oricat de "experimentat" ar fi respectivul, ca tegumentul lui ar putea vreo data simti cam cat de nestingheriti circula electronii pe cablaje, sau ce fel de semnal scoate un senzor Hall.
   
    Concluzionand, in ziua de azi, orice service care prezinta ceva pretentii profesioniste, ar trebui sa aiba persoane care sa stie sa foloseasca si sa detina o interfata de diagnoza, un aparat de masura si sa citeasca/interpreteze o schema electrica.
   Daca aveti aprins un martor in bord si nimeriti la un service la care tehnicul nu se prezinta cu una din cele mai sus mentionate, sunati la noi !

TopTest.ro prin intermediul membrilor sai isi rezerva dreptul de a nu interveni asupra autoturismelor care nu prezinta garantie si pot afecta siguranta circulatiei.

 

 

Parteneri :

TestariAuto